1. פגישת היכרות ראשונית – ללא עלות וללא מחויבות. תהליך עיצוב פנים הוא תהליך ארוך, הקשר בין מעצבת פנים ללקוח לעיתים הוא אינטנסיבי מאוד, אני תמיד אומרת ללקוחותי שבתקופה מסויימת הם ידברו איתי יותר מאשר עם החברים הכי טובים שלהם, ולכן חשוב ביותר להכיר לפני, לראות אם יש  כימיה התאמה אישית טובה ושהסגנון חשיבה דומה וזורם. יש לכך חשיבות גבוהה מאוד להצלחת התהליך עיצוב פנים.
  2. הצעת מחיר – לאחר המפגש וההבנה מה בדיוק רוצה הלקוח. מה רמת הליווי שהוא זקוק – סיורים לביצוע רכישות בלבד? שרטוטים? היקף השיפוץ המתוכנן וכו' רק אז בהסתמך על הנתונים ועל היקף העבודה אני יושבת וכותבת ללקוח הצעת מחיר מסודרת ומפורטת המתאימה לפרויקט שלו.
  3. פגישת פרוגרמה – מחליטים שיוצאים לדרך משותפת. פגישת פרוגרמה היא הבסיס החשוב ביותר לתהליך התכנון והעיצוב. בפגישה זו אני מתשאלת אתכם על ההרגלים הכי משפחתיים שלכם שמייחדים אתכם וככל שתשתפו פעולה ותרגישו נינוחים כך ביחד נבין – איך לחלק נכון את התקציב, איפה חשוב שיהיה מרווח, איפה חשובים פתרונות אחסון, איפה המשפחה נמצאת רוב הזמן ומה הם עושים שם?  לדוגמא: משפחה שהולכת פעמיים בשבוע לקניות בסופר נתכנן לה מטבח שונה ממשפחה שהולכת לקניות אחת לשבועיים.  פינת משחקים לילדים בקשר עין עם המטבח או בחדר מרוחק מהסלון…כל משפחה והסיפור שלה, כל משפחה ומה שמתאים לה. החוכמה היא לייצר לכם את התכנון שבדיוק מתאים לכם ולהרגלים שלכם.
  4. עבודת התכנון – זהו חלק שקורה בלעדיכם, אני חוזרת למשרדי עם כל המידע שצברתי, ההיכרות עמכם, התקציב והשאיפות והחלומות שלכם ויוצאת לדרך תכנון  תוך שרטוט תכניות ראשוניות לאישורכם.
  5. בחירת תכנון לביצוע – במפגש משותף אנחנו מסתכלים יחד על מגוון האפשרויות, מתכווננים ביחד לחלופה הטובה ביותר שקולעת לרצונותיכם ומאשרים אותה לביצוע. לעיתים החלופה הנבחרת שתאהבו תהיה אסופה של פרטים מכמה חלופות תכנוניות שראיתם.
  6. הכנת סט תכניות לביצוע – את התכנית הנבחרת אני פורטת לשרטוטים מדויקים עבור בעלי המקצוע– תכנית הריסה, תכנית בניה, תכנית ריצוף, פריסות שונות של חיפויי קירות, תכנית אינסטלציה, תכנית חשמל, תכנית תאורה, תכנון מטבח, תכנית אלומיניום (לחלונות), תכנית צבע, תכנית תקרה (הנמכות גבס וכו') עוד ועוד…לא משאירים פרט אחד קטן ללא מענה מדויק. כי איפה שיש ספק מתחיל להיווצר כאוס והחלטות בשטח שמתקבלות ע"י בעלי מקצוע לא תמיד עולות בקנה אחד עם האינטרסים של הלקוח והמעצב. ולכן קיימת חשיבות גבוהה מאוד לשרטוט מקצועי ומדויק.
  7. הכנת כתב כמויות – על בסיס התכניות שפירטתי, אני מכינה כתב כמויות לקבלן שבו מפורטים בצורת רשימה לתמחור כל שנדרש ממנו – כמה מ"ר של קירות להריסה, כמה מ"ר של קירות לבניה, כמה מ"ר של ריצוף, התקנות של כילים סניטריים, שקעי חשמל בקירות, כמה גופי תאורה יש לתלות ועוד ועוד. רק על בסיס הרשימה הזו ניתן לצאת למכרז בין אנשי המקצוע ולדעת שמה שהם מתמחרים הוא זהה ובר השוואה.
  8. עבודת העיצוב Look & Feel – מה היינו רוצים שהחלל ישדר? חמימות, יוקרה? מודרניות או כפריות? בשלב זה מתקיימת פגישה ייעודית עם הלקוח על השראה, חומר צבע וחזון עיצובי. נסתכל ביחד על הרבה תמונות, נראה שאנחנו בוחרים לכל חלל וחלל את השפה שמתאימה לו ומתכווננים לפלטת צבעים ייחודית עבורו.
  9. סיורי רכישות – זהו הסתיימה רוב העבודה התכנונית וניתן להתחיל בחלק המהנה ביותר – שופינג. מצוידים בהחלטות על העמדת ריהוט ועל סגנון עיצובי – ניתן לבצע רשימת קניות ממוקדת ולצאת לסייר בחנויות שמראש אנו יודעים שנמצא בהן את הרכישות הנדרשות. מה בוחרים בסיורים אלו ? בחירת חומרי גמר (ריצוף, חיפוי קירות, צבע וכו'), כילים סניטריים (כיורים , ברזים, אסלות וכו'), ריהוט, גופי תאורה, טפטים, וכו' וכו'  (סיורי הרכישות ממשיכים גם לאחר תחילת השלב ובה ומבוצעים במקביל).
  10. תחילת שיפוץ ופיקוח על העבודות – אני מעבירה בצורה מודפסת ומפורטת לקבלן המרכז את כל התוכניות. עוברת איתו פרט פרט ומוודה שכולנו מסונכרנים ומבינים אותן באותה הצורה. מראש מחליטים באיזה נקודות זמן אני מגיעה לפיקוח וכמובן שבכל שאלה שצצה או שהמציאות אינה תואמת את המשורטט – עוצרים את העבודה ומתקשרים אלי להתייעצות. כמו כן אני דואגת לתיאומים ופיקוח בין בעלי המקצוע, הקפדה על רמת גימור גבוהה ושאף אחד לא "יעגל פינות". כי זה חשוב לי לא פחות משזה חשוב לכם (ולפעמים אפילו יותר ☺ ).
  11. סיום פרויקט – פרויקט לא מסתיים עד שלא אחרון הספקים מספק את כל שנרכש ממנו והשיפוץ הסתיים לשביעות רצונכם. ממני תקבלו העתק של כל השרטוטים הכי מעודכנים, רשימת חומרי וצבעי גמר כך שאם תרצו לבצע תיקון בקיר – תמיד ישאר לכם רשום מספר הגוון שבו השתמשנו. חשוב לי מאוד שתהיו מרוצים. ולראייה, אני שומרת על קשר ולעיתים אף נקראת לשיפוצים נוספים אצל לקוחות שאיתם עבדתי.